Vi är på plats

I nya underbara radhuset. 

Förstår inte vad det är med detta radhus eller område, men ända sen vi flyttade hit så har båda barnen  sovit sååå mycket bättre om nätterna, jag (som älskar att baka/laga mat) har återigen fått tillbaka glädjen i att göra det (då tiden räcker till iaf). Och Ja, jag känner bara ren glädje och lättnad över att bo här. 
Känns sååå skönt! 
Ända som är jobbigt är att köra ut till Valbo för att barnen går på dagis där. Men hellre att dem går där på ett BRA dagis än att gå på Nowalies förra dagis här i bomhus som INTE är bra. Står hellre på överflytt ett tag för att få dagiset som ligger precis här i området. 
Bara hålla tummarna det går snabbare än vad jag hoppas!! 

Med det sagt så är jag rätt nöjd med livet nu. Ända som är jobbigt är jobbet. Där jag ej har några fasta tider eller så, vet ju inte alls hur mycket jag får eller kommer få jobba per vecka. 
Men hoppas även det blir bättre med tiden! 


| |
Upp