Gräma sig

Jag kommer nog alltid gräma mig över bytet av förskola. 

Det ända som verkligen är positivt är ju att det är nära, och att dem går ju egentligen inte på förskola allt för lång tid innan det är dags för skola i stället. 

Men jag hör ju på Nowalie att hon saknar vissa saker. Så som massage/&läsvilan.  Utflykterna, och såklart kompisarna. Sen den lilla ramsan innan de åt mat; "maten på bordet, händerna i knät, varsågod och ät". 
Småsaker egentligen men dem har gjort inverkan på henne. 
Hade nästan tänkt ge förslag till denna förskola om dessa saker då det har en positiv verkan på barnen i slutändan. 

Men i mina ögon kommer det tyvärr aldrig finnas någon bättre förskola än Markheden💕 Ni som har era barn där kan skratta er lyckliga. 
Hade vi haft möjlighet så hade jag LÄTT, utan tvekan, låtit dem gått kvar där!!! 

Tyvärr kommer dessa tankar upp lite då och Då, där jag går och grämer mig över just detta. 
Men det är inget jag kan eller ska lägga energi på egentligen men jag kan bara inte släppa det 😕 
Förskolan gjorde inte bara inverkan på Nowalie utan även på mej.  

Några tankar idag. 
Nu är det dags för kväller! 


Tidigare i veckan då vi hälsade på hos mormor och morfar. Här är vi i lekparken 💕

| |
Upp