Uttråkad

Ja inskolningen fortsätter men nu är jag då less på att sitta här och bara vänta.  

Allt går ju hur bra som helst.  Dem behöver inte hämta mej en endaste gång utan han är nöjd med att vara med dem. 
Då kan väll jag lika gärna kunna få åka hem istället för att sitta här på en stol ensam?! 
Vi får väll se vad dem säger angående imorgon, hoppas innerligen på att få åka hem då.  Så jag kan få fixa och dona lite där istället.  Skulle passa bra då vi har visning av huset imorgon också! 

Igår åkte jag inlines från 19.50 - 21.15. Behöver jag säga att det känns i mina vader idag? 😝
Tänkte om jag kunde få försöka göra det någon  gång i veckan, för det var sååå kul! Men kanske inte behöver vara så länge varje gång. Sista biten kände jag bara för att ge upp, men letade fram en lite upptempo låt och fick nytändning igen, så fick jag fortsätta ända tills jag var hemma! Haha!😜

Jaja, jag ska väll fortsätta med att ha tråkigt ja! 
Hoppas ni har det bättre än mej iaf 😜


Humor på högsta nivå 😂😂

| |
Upp