Snart så

Snart får jag träffa mina underbara småttingar igen😍😍😍 

På söndag åker jag tillsammans med mamma och pappa till Sundsvall och dit ska även Alex, barnen och svärmor åka då. Så ska bli sååå kul att träffa dem igen! 
Längtar så himla otroligt mycket efter Dem! Att vara hemma ensam är inte min sorts melodi så att säga.. ☹

Men igår fick jag sällskap av fina Bea (från Uppsala). Jag blev bjuden på mat på pinchos och sååå himla gott😋😋
Sen åkte vi hem hit och pratade en massa. Hade kunnat suttit och pratat hur länge som helst men eftersom jag började 7 idag så var jag tvungen att gå och lägga mej i tid. 
Och ett underbart fint armband fick jag också dessutom! Hon är inte riktigt klok! 

Så ni blir det väll kväller igen. Jobb mellan 6-15 imorgon och sen blir det att åka till Lisas och hennes systrars årliga fest. Blir nog trevligt! 

Hoppas ni får en fin helg! 

| |
Upp