Ensam & uttråkad

Fy sjutton för att vara hemma helt ensam, utan barn, utan sambo. Så himla tråkigt. Ända som är skönt är att jag får sova ostört om kvällarna, men tror ni jag sover en hel natt för det?? Nix. Vaknar flera ggr. Är väll för att jag är van att behöva vakna så pass många ggr. 


Sen så när man väl kan få sova lite längre än vanligt, ja då tittar man inte på schemat och inser först när man klivit upp och gjort sej klar att man börjar först klockan 7 och inte klockan 6. Ångesten! 
Men sitter och tittar på pretty little liars så får ha en liten stund för mej själv såhär på morgonkvisten. Man ska väll tänka positivt eller Hur?😜

Så ska väll kika på detta och sakna ihjäl mej efter min kära och underbara familj nu💕💔😢❤


Jag älskar er sååååååå mycket! Och eran pappa med ❤❤❤ Tillsammans för alltid!!!!!❤😍❤😍

| |
Upp