Men skriv något

Tänker ni säkert ni som fortsätter att kika in här. Men inte händer det något inte! 

Skärpning! Fast ärligt, när sjutton ska tiden finnas till att skriva här? 
Det ska packas (ja för ni som inte visste, vi ska ju flytta, igen... ) sen så jobbar man, tar hand om barn, lagar mat osv osv. Av någon anledning försvinner tiden  och Ja, man hinner inte med hälften av allt som skulle behövas hinnas med. 

Idag fick jag iaf ha en mysig stund tillsammans med hela familjen i lekparken. Sådana tillfällen gör mej alldeles varm i hjärtat❤ 
Jag älskar att få umgås med dem och hitta på saker! Saker där jag verkligen ser att barnen har kul. 
Där jag får njuta av sällskapet av min bättre hälft. 
Ja, jag älskar verkligen min underbara familj❤❤

Och för er nyfikna , flytten  blir till södra bomhus igen 😘

| |
Upp