Vilken dag!!đŸ˜¶

Herregud vad folk det har vart pĂ„ jobbet idag! 
Jobbade ju mellan 11-21.10. 
Första stunden satt jag mest i kassan, typ hela tiden. Och folk handlade för minst 1000kr per hushĂ„ll/sĂ€llskap. 
Helt sjukt! Skulle vara sjukt roligt att veta hur mycket vi sÄlde för idag!

Bara det att tvĂ„ tjejkompisar kommer in och handlar för ca 2500kr tillsammans liksom! 
Ja nog drog vi in en bra summa idag allt! 
Men nu Ă€r det slutjobbat tills helgen, dĂ„ ska jag jobba bĂ„de lördag och söndag. 
Men sen blir det inte nĂ„ mer jobb pĂ„ vardagarna eftersom Alex gĂ„r upp pĂ„ heltid pĂ„ sitt nya jobb. 
Och lilla fröken vĂ„r hade vi tĂ€nkt ha hemma till sommaren iaf! 

NĂ€r man jobbar sĂ„hĂ€r sĂ„ kĂ€nns det liksom som allt hĂ€r hemma stĂ„r pĂ„ standby. 
Jag hinner inte umgĂ„s med familjen nĂ„got alls och det kĂ€nns vĂ€ldigt trĂ„kigt!😞
TĂ€nker pĂ„ dem som har det sĂ„hĂ€r hela tiden, fy f*n rent ut sagt! Man vill ju inte bara jobba, man vill ju hinna leva ocksĂ„! Med sin Ă€lskade familj! 

Imorgon Ă€r det nyĂ„r, och pĂ„ dagen vĂ€ntar vi besök av mor och far min. 
De lĂ„nade ju ut sin bil till mej och nu ska dem byta tillbaka den, hade mer Ă€n gĂ€rna behĂ„llt deras om jag ska vara Ă€rlig😉
Senare mot kvĂ€llen ska vi umgĂ„s med Hanna och Patrik, och sĂ„klart lilla Charlie😄
Hoppas ni fĂ„r en trevlig nyĂ„r! För imorgon lĂ€r jag inte skriva nĂ„got!đŸŽ‰đŸŽ¶đŸčđŸ§đŸ’đŸŒŸđŸ’« 


Mysungen vĂ„r!!💖💖💖
| |
Upp